Foire aux questions

Foire aux questions

Offerte aanvraag, is het gratis ?

Onze offertes zijn volledig gratis en vrijblijvend. U kunt een offerte aanvragen door het formulier in te vullen op het tabblad OFFERTE AANVRAAG.

Verplaatst u zich voor een offerte ?

Ja, onze salesafdeling gaat ter plaatse om uw behoeften zo goed mogelijk te begrijpen, een diagnose van uw bedrijf te stellen en de verschillende materialen te identificeren.  Zodat we de middelen en producten kunnen aanpassen. Na een eerste bezoek aan de pand, sturen wij u een gepersonaliseerd schoonmaakvoorstel, inclusief een volledig reinigingsschema / specificaties en een vaste en maandelijkse prijs.

Op welke interventiezones kunt u ingrijpen ?

Onze prioriteiten voor onze klanten is reactiviteit en nabijheid. Onze interventiemogelijkheden voor regelmatige reiniging bevinden zich dan ook voornamelijk in Brussel, Antwerpen, Waals-Brabant & Vlaams Brabant. Voor aanvragen van een zekere betekenis (grote bedrijven, scholen, hotels met 50 tot 60 kamers, …) bestuderen we echter uw aanvraag om onze teams in Vlaanderen of Wallonië te mobiliseren.

Geldt er een minimale bestelling ?

Wij zijn gespecialiseerd in het reinigen van middelgrote tot grote ruimten, van 600 tot 5000 m², of meer. En bieden deze diensten aan op elke frequentie van 5 tot 7 dagen per week.

Wij aanvaarden geen enkel schoonmaakcontract onder 2 uur per dag of een stipte service van minder dan :

Minimum 750 € maandelijkse facturatie / per beurt.

Waarom de schoonmaak uitbesteden ?

Er zijn veel voordelen, maar de belangrijkste zijn de volgende: het leven van onze klanten vereenvoudigen en de kwaliteit en hygiëne in uw bedrijfspand verbeteren. Rekrutering, personeelsbeheer, opleiding, aanwezigheidscontrole, kwaliteitscontrole, aankoop van machines, levering van producten en verbruiksartikelen: WIJ ZORGEN VOOR ALLES!

Met behulp van Inter Cleaning kunt u ook vertrouwen op 24 jaar knowhow, ISO 9001-gecertificeerde methoden, innovatieve middelen en een netwerk van betrouwbare partners. En als klap op de vuurpijl bieden wij u 100% op maat gemaakte diensten om u te helpen uw budget onder controle te houden!

Reingingsproducten en machines worden deze geleverd ?

Ja, onze diensten omvatten: het beheer van bestellingen, voorraden en leveringen van schoonmaakproducten, alsmede de elektrische machines en het onderhoud daarvan. Maandelijks wordt er door ons een voldoende hoeveelheid schoonmaakproducten geleverd. Wij bieden een ALL-INCLUSIVE service.

Moeten we de hygiënische consumtieartikelen leveren ?

Om te vermijden dat u geen verbruiksartikelen tekort komt en om het welzijn van uw medewerkers en bezoekers te garanderen, verwittigt ons schoonmaakpersoneel ons wanneer we moeten bestellen tegen de afgesproken prijzen. 

  • Zepen, hydro-alcoholische gels
  • Handdoeken (papier of textiel)
  • Toiletpapier
  • Automatische of manuele deodorants en parfums
  • Vuilniszakken
  • Enz…

Ons brede gamma van producten stelt ons in staat u een passende oplossing te bieden: plaatsing van distributeurs, eco-labels producten en consumptieartikelen, keuze van geuren,…….

In geval van verlof, vakantie of ziekte van een schoonmaakster ?

De beschikbaarheid van onze teams en onze organisatie stelt ons in staat om zo snel mogelijk te reageren. We zijn in staat om elke afwezigheid te compenseren. De klantbeheerder (inspecteur) van de pand zal zelf de vervanging in gang zetten, zodat de kwaliteit van het werk continu blijft.

Wat zijn uw interventiedagen ?

Aangezien onze activiteit een constante aanwezigheid vereist, werken onze agenten elke dag van de week (ook op zaterdag, zondag en feestdagen) waar nodig in bepaalde sectoren.

Kwaliteitsopvolging ?

De kwaliteit van onze diensten wordt verzekerd door een supervisor die regelmatige controlebezoeken uitvoert. De follow-up zal als volgt worden verricht:

  • Dagelijks door de site teamleider, indien dit voorzien is in de organisatie (minimum 2 personen).
  • Zodra de site wordt gestart door een inspecteur, in samenwerking met de “teamleider”, volgens de behoeften en de verwachtingen van de klant.
Wanneer of hoe snel kunt u beginnen ?

Zodra de contract is afgesloten, dient er een week de tijd te worden gegeven om alle benodigde apparatuur te bestellen en het personeel te selecteren dat op de locatie wordt ingezet. In geval van extreme nood kunnen we binnen 2-3 werkdagen beginnen.

Wat zijn uw tarieven ?

Wij denken dat onze prijzen zeer concurrerend zijn, maar publiceren geen vast uurtarief. Alle diensten worden geprijsd op basis van de vereiste service, of het nu gaat om een kantoor- of commerciële schoonmaakservice, een schoonmaakbeurt van een schoolgebouw of een dieptereiniging. Een aantal variabelen zal van invloed zijn op de definitieve berekening van het tarief, zoals het aantal prestatieuren, uitrustigen, elektrische toestellen, producten, ….

Laten we één ding niet vergeten: de beste formule die werkt in een langdurige commerciële relatie is het opbouwen van een “win-win” relatie.

Wij zijn de verbindende schakel tussen de behoeften van de klant en de investering van de medewerker op het terrein. Dus willen we dat iedereen een winnaar is: de klant dankzij een kwaliteitsservice volgens het bestek, de medewerker door de middelen te krijgen om effectief te handelen en door volledig erkend te worden. En het bedrijf, door een eerlijk rendement op zijn investering te krijgen, zodat het zijn ontwikkeling en duurzaamheid kan garanderen.

Laat uw onderhoudscontract tot leven komen:

  • Een redelijk uurtarief
  • Een correcte werktempo
  • Een haalbaar tempo (een te hoog werktempo beïnvloedt de kwaliteit van de dienstverlening).
  • Duidelijke specificaties en lastenboek

Meng het allemaal samen voor een optimaal resultaat!

Votre demande de prix
Nos devis sont gratuits et sans obligation